Wszystko o World Of Tanks

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Niezależne Forum World Of Tanks


+9
SirBushman
Jerzoo108
Elgie
czesio267
wojtek_pl1
Xard86
Rozkoszniaczek
woronov
TankerDomi
13 posters

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    TankerDomi
    TankerDomi


    Liczba postów : 46
    Join date : 16/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by TankerDomi Pon Lut 19 2024, 20:37

    First topic message reminder :

    SirBushman uważa, że to dobre!

    King__of__war
    King__of__war


    Liczba postów : 63
    Join date : 13/02/2024
    Skąd : Ziemia Lubuska

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by King__of__war Sro Lut 21 2024, 18:22

    Jerzoo108 napisał:Nie będzie tych map.
    Brak nowych map, to brak rozwoju gry. Stagnacja. Co najmniej połowa map w misjach zwiadowczych była dość ciekawa i po nieznacznych poprawkach,  można je było dodać do gry. 

    Po drugie. 
    Graczom nie podobały się mapy? A od kiedy WG się słucha graczy 🤨? Jestem ciekaw czy są gdzieś informacje na temat najpopularniejszych map w grze, i tych najczęściej blokowanych ?
    Aeternus55
    Aeternus55
    Admin


    Liczba postów : 167
    Join date : 10/02/2024
    Age : 65
    Skąd : Sandomierz

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Aeternus55 Sro Lut 21 2024, 18:28

    King__of__war napisał:
    Jerzoo108 napisał:Nie będzie tych map.
    Brak nowych map, to brak rozwoju gry. Stagnacja. Co najmniej połowa map w misjach zwiadowczych była dość ciekawa i po nieznacznych poprawkach,  można je było dodać do gry. 

    Po drugie. 
    Graczom nie podobały się mapy? A od kiedy WG się słucha graczy 🤨? Jestem ciekaw czy są gdzieś informacje na temat najpopularniejszych map w grze, i tych najczęściej blokowanych ?
    A likwidowanie map to regres gry 
    WG tłuaczyło  zamknięcie  mapy  Charków  i Mińska  woją ciągle  mnie zastanawia  dlaczego zatem nie zmaknięto map agresora  czyl stricte kacapskich  map Malinowka i Prochorowka
    Jerzoo108
    Jerzoo108


    Liczba postów : 110
    Join date : 15/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Jerzoo108 Sro Lut 21 2024, 18:51

    @King__of__war
    No widzisz, właśnie słucha... Teraz pomyśl ilu jest graczy z użytkowym mózgiem a ilu bez?
    Jeśli odpowiedziałeś, że proporcje są mniej więcej 30 do 70, to masz odpowiedź na swoje pytanie.

    Dlatego mówię, jak będzie kolejna misja zwiadowcza to grać i głosować na mapki, które nie są tunelami. Innej drogi nie ma. No można jeszcze robić dym na Disco, YT czy mordo-książce. Bo to są źródła wiedzy WG o opiniach graczy. I znów, tych z defektem mózgu jest tam więcej...

    @Aeternus55
    Najlepsze mapy w grze chcesz wyrzucić? Bozia Cię opuściła czy jak?
    Aeternus55
    Aeternus55
    Admin


    Liczba postów : 167
    Join date : 10/02/2024
    Age : 65
    Skąd : Sandomierz

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Aeternus55 Sro Lut 21 2024, 19:01

    Jerzoo108 napisał:@King__of__war
    No widzisz, właśnie słucha... Teraz pomyśl ilu jest graczy z użytkowym mózgiem a ilu bez?
    Jeśli odpowiedziałeś, że proporcje są mniej więcej 30 do 70, to masz odpowiedź na swoje pytanie.

    Dlatego mówię, jak będzie kolejna misja zwiadowcza to grać i głosować na mapki, które nie są tunelami. Innej drogi nie ma. No można jeszcze robić dym na Disco, YT czy mordo-książce. Bo to są źródła wiedzy WG o opiniach graczy. I znów, tych z defektem mózgu jest tam więcej...

    @Aeternus55
    Najlepsze mapy w grze chcesz wyrzucić? Bozia Cię opuściła czy jak?
    Przecież  to najbardziej camperskie  mapy   Smile_glasses
    Hieronim_Berbelek
    Hieronim_Berbelek


    Liczba postów : 71
    Join date : 15/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Hieronim_Berbelek Sro Lut 21 2024, 19:27

    Aeternus55 napisał:
    Jerzoo108 napisał:@King__of__war
    No widzisz, właśnie słucha... Teraz pomyśl ilu jest graczy z użytkowym mózgiem a ilu bez?
    Jeśli odpowiedziałeś, że proporcje są mniej więcej 30 do 70, to masz odpowiedź na swoje pytanie.

    Dlatego mówię, jak będzie kolejna misja zwiadowcza to grać i głosować na mapki, które nie są tunelami. Innej drogi nie ma. No można jeszcze robić dym na Disco, YT czy mordo-książce. Bo to są źródła wiedzy WG o opiniach graczy. I znów, tych z defektem mózgu jest tam więcej...

    @Aeternus55
    Najlepsze mapy w grze chcesz wyrzucić? Bozia Cię opuściła czy jak?
    Przecież  to najbardziej camperskie  mapy   Smile_glasses
    Znaczy takie gdzie kluczowa jest gra pod spota?
    Szkoła Ulthiona?

    Jerzoo108, woronov and TankerDomi uważają, że to dobre!

    Aeternus55
    Aeternus55
    Admin


    Liczba postów : 167
    Join date : 10/02/2024
    Age : 65
    Skąd : Sandomierz

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Aeternus55 Sro Lut 21 2024, 19:29

    Hieronim_Berbelek napisał:
    Aeternus55 napisał:
    Jerzoo108 napisał:@King__of__war
    No widzisz, właśnie słucha... Teraz pomyśl ilu jest graczy z użytkowym mózgiem a ilu bez?
    Jeśli odpowiedziałeś, że proporcje są mniej więcej 30 do 70, to masz odpowiedź na swoje pytanie.

    Dlatego mówię, jak będzie kolejna misja zwiadowcza to grać i głosować na mapki, które nie są tunelami. Innej drogi nie ma. No można jeszcze robić dym na Disco, YT czy mordo-książce. Bo to są źródła wiedzy WG o opiniach graczy. I znów, tych z defektem mózgu jest tam więcej...

    @Aeternus55
    Najlepsze mapy w grze chcesz wyrzucić? Bozia Cię opuściła czy jak?
    Przecież  to najbardziej camperskie  mapy   Smile_glasses
    Znaczy takie gdzie kluczowa jest gra pod spota?
    Szkoła Ulthiona?
    Sorry Ulthion nie  jest moim  idolem w tej grze   Smile_veryhappy A tak na  poważnie  uznanie  tej mapy za camperską  wynika z obserwacji ( tzn z udziału na tej mapie) Smile_glasses
    Wapniak57
    Wapniak57


    Liczba postów : 55
    Join date : 14/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Wapniak57 Sro Lut 21 2024, 21:28

    Jakie by nie były to im więcej map tym lepiej. Co do Malinowki czy Prochorowki to już mam subiektywne odczucia, że WG coś grzebało przy ich losowaniu bo bardzo rzadko je losuje.
    Hieronim_Berbelek
    Hieronim_Berbelek


    Liczba postów : 71
    Join date : 15/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Hieronim_Berbelek Sro Lut 21 2024, 23:06

    W sprawie Procho:
    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 LiGgFyN

    Oczywiście wykampione krzaczkostaniem, powinny być same Enski i inne Przełęcze, wtedy byłyby same frontalne walki a nie jakiśtam spot czy coś...
    Jerzoo108
    Jerzoo108


    Liczba postów : 110
    Join date : 15/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Jerzoo108 Sro Lut 21 2024, 23:21

    O, właśnie w sprawie Prochorowki:

    Spoiler:

    Może nie taki epicki wyniczek jak u Hieronima, ale zawsze Masterka.
    No i oczywiście stałem obok arty i czekałem aż niemilcy przyjadą. Smile_trollface-3
    TankerDomi
    TankerDomi


    Liczba postów : 46
    Join date : 16/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by TankerDomi Czw Lut 22 2024, 09:03

    Ciekawy jestem jak będzie wyglądało testowanie WOT+, na ile dni będzie ta możliwość?
    Natomiast co de rebalansu pojazdów jestem za, tylko to jest WG efekt może być zupełnie inny od zamierzonego. Bo taki Foch B, to wg mnie największa wada to taka że trzeba grać full gold żeby być przydatnym w bitwie (z resztą to samo AMX 50b).
    Co do map to ostatnia zmiana Przełęczy jest przykładem że WG nie potrafi tego zrobić. Żeby było "zabawniej" znowu zamierzają ją zmienić. Oczywiście nie na lepsze, no chyba że jedyną klasą pojazdów jaką gracie są czołgi z pancerzem.
    Jerzoo108
    Jerzoo108


    Liczba postów : 110
    Join date : 15/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Jerzoo108 Czw Lut 22 2024, 13:41

    Co tam Przełęcz... Widziałeś co oni chcą zrobić z Mannerheimem? To jest dopiero szczyt idiotyzmu.
    Xard86
    Xard86


    Liczba postów : 152
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Ożarów Mazowiecki

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Xard86 Czw Lut 22 2024, 14:31

    Jerzoo108 napisał:Co tam Przełęcz... Widziałeś co oni chcą zrobić z Mannerheimem? To jest dopiero szczyt idiotyzmu.

    Te niektóre zmiany, nie tylko w mapach ale w całej grze i podejściu do produktu, tworzą wrażenie jakby ktoś tam w WG się mocno kierował zasadą "nie ważne jak mówią, ważne żeby mówili"
    Jerzoo108
    Jerzoo108


    Liczba postów : 110
    Join date : 15/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Jerzoo108 Czw Lut 22 2024, 16:53

    No właśnie w świetle tego co gadał Apo, to sęk w tym, że WG słucha graczy... tych słabych, bo ich jest więcej i stąd takie zmiany. To oni głosowali za tunelowymi mapami. To im podobały się zmiany na mapkach. To dla nich szykowane są kolejne "dynamizmy". To dla niech powstają czołgi takie jak Bezeta. I to oni stanowią słynne 70%.
    My jesteśmy w mniejszości. Dlatego żaden nasz pomysł po prostu nie przejdzie, bo WG naszego głosu nie usłyszy. Teraz po zamknięciu forumga to już zupełnie wypadliśmy z obiegu.

    Aeternus55 and wojtek_pl1 uważają, że to dobre!


    Sponsored content


    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! - Page 2 Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Sponsored content


      Obecny czas to Pon Maj 20 2024, 10:50