Szkoda, że Pazura nie grał w World of Tanks, ale kto wie. 13stym mapa się staje głównie ze względu na to, że gracze nierzadko na tej mapie się źle tasują.
Najgorzej jest wtedy, jak większość ciężkich jedzie nie na obszar A1:C4, gdzie mamy małą wieś z zatoką, ale na flankę dla średnich między J7 a H0. Wówczas z reguły na północy jednostki względem zorganizowanej grupy ciężkich i medów, bo czasami też jeżdżą, dostają oklep. Na J6 jest wzgórze kamperskie, a dla przeciwnika takowe też jest na J3.
Jest to mapa, przypominająca skrzyżowanie Urwiska z Zatoką Rybacką. Na środku mamy zamknięte zamczysko z biciem na wschód i odrobinę na zachód z dwoma drogami dla średnich i lekkich. Podczas natarcia uwaga, baza do kampienia i zdobywania jest na G6, gdzie lekkie mogą też kampić, z tym, że nie ma dla nich stamtąd wyjazdu i mogą robić tam jako zniszczalne radary.
Najgorzej jest wtedy, jak większość ciężkich jedzie nie na obszar A1:C4, gdzie mamy małą wieś z zatoką, ale na flankę dla średnich między J7 a H0. Wówczas z reguły na północy jednostki względem zorganizowanej grupy ciężkich i medów, bo czasami też jeżdżą, dostają oklep. Na J6 jest wzgórze kamperskie, a dla przeciwnika takowe też jest na J3.
Jest to mapa, przypominająca skrzyżowanie Urwiska z Zatoką Rybacką. Na środku mamy zamknięte zamczysko z biciem na wschód i odrobinę na zachód z dwoma drogami dla średnich i lekkich. Podczas natarcia uwaga, baza do kampienia i zdobywania jest na G6, gdzie lekkie mogą też kampić, z tym, że nie ma dla nich stamtąd wyjazdu i mogą robić tam jako zniszczalne radary.