Wszystko o World Of Tanks

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Niezależne Forum World Of Tanks


5 posters

    Lakeville.

    avatar
    Knight_in_fire


    Liczba postów : 58
    Join date : 19/02/2024

    Lakeville. Empty Lakeville.

    Pisanie by Knight_in_fire Pią Lut 23 2024, 23:31

    lubiegrac.pl napisał:Odseparowany górski przesmyk po jednej stronie i zabudowania miejskie po drugiej stwarzają możliwość efektywnego szturmu na wroga. Rozległe jezioro na środku mapy sprawia, że strzały na długi dystans nie napotkają przeszkód na swej drodze." Mapa na której znajduje się miasteczko z kościółkiem (wschód mapy), jezioro i kręta droga przy nim (środek), a także wąwóz (zachód). Dość często na początku rundy obserwuje się samobójcze rajdy czołgów najkrótszą drogą - czyli przez krętą drogę przy jeziorze. Mapa daje właściwie trzy możliwości przeprowadzenia ataku - przez wąwóz, środkiem, i przez miasto. Na tej mapie odbyły się pierwsze mistrzostwa zamkniętej bety World of Tanks (1st Championship World of Tanks CBT) w których 32 drużyny rywalizowały od tytuł najlepszej. Rozegrano też na tej mapie trzecią rundę WoT Battle League, 1/8 Champions Division.

    Warto wspomnieć że mapa wizualnie przypomina po polsku skrzyżowanie Zakopanego z Morskim Okiem i Pieninami zamiast Tatr Wysokich. To tak wygląda. Ogólnie ciężka dla niszczycieli mapa, wąska mordownia na zachodzie jest górzysta i każdy ma na ciebie bicie, gdzie byś nie był, a na wzgórza bez pancerza nie podchodź. Na mieście jechać ciężko - średnio - niszczycielskim składem i robić krucjaty podjazdowe pod kościołem, a potem - hej, kto wygra, temu baza dana będzie. I to jest też problem tej mapy, jak gracze dzielą się atakiem na flanki w proporcjach innych niż pół na pół. Środek jest dla lolków ewentualnie dla jednego plutonu z trzech ogarniętych graczy zapieprzającego na północ bądź na południe. Arta niech się skryje i sra jak chce. I tak ją na końcu zabiją.

    Lakeville. Map-lakeville-1
    avatar
    Yagami_rdk


    Liczba postów : 51
    Join date : 22/02/2024

    Lakeville. Empty Re: Lakeville.

    Pisanie by Yagami_rdk Czw Mar 14 2024, 19:20

    Mapa wydaję się spoko ale ma swoje problemy, a najbardziej rozwala mnie co potrafią na tej mapie odwalać
    Gram głównie na poziomach V-VII (na tych wyższych rzadziej się te dziwy dzieją ale też się dzieją)

    1. Przy jeździe do miasta masz możliwość strzału na LT lub inny pojazd na przesmyku jeśli dostanie spota. Problem w tym, że często cały team się zatrzyma i będzie stał i w niego strzelał. Jak się taki schowa za kamieniem to oni też będą stać i czekać...Aż do momentu gdy wyjadą na nich znienacka z miasta. Rozumiem, że TD mogą tam stać ale po jaką cholerę stać tam IS-em lub T-150 które z założenia są super niecelne?

    2.Natomiast jak na ten przesmyk wjedzie topowy HT to jest jeszcze gorzej. Wtedy to już nawet nie będą snajpić tylko aby mieć większe szansę trafienia/przebicia podjadą bliżej jeziorka bo nawet są tam krzaki. No bo po co jechać do miasta by mieć tego HT pod lepszym kątem? To jest za trudne bo wymaga użycia większej liczby przycisków, a jak wiadomo czerwone małpy znają tylko 3: "PPM", "W" i "3", a ten ostatni jest po to by przełączyć się na HE-ki idealne do strzelania w pozostałe HT.  Lakeville. 1f606

    3. Kanion jest super i im więcej jest SPG tym więcej czołgów powinno tam jechać!  Nigdy nie jedź do miasta gdzie są możliwości ukrycia się przed klikadłem. Prawdziwy chłop przyjmuję arty na klatę. Potem możesz na nią płakać na czacie.  Lakeville. 1f606

    4. Czasem zastanawia mnie czemu KW-2 jeździ do kanionu skoro nie ma depresji. Jednak czasami i 3/4 teamu potrafi do tego kanionu pojechać i zamiast zrushować to będą tam bezużytecznie stać bo jest tam KW-2 + parę jakichś słabszych pojazdów. Fear factor jest tak duży, że przeważnie kończy się to tym, że przeciwnicy zrushowali miasto i przesmyk i wjeżdżają mojemu zaskoczonemu teamowi na bazę

    To tak mniej więcej przedstawiłem najbardziej typowe durne akcje jakie się na tej mapie dzieją. Nie chcę mi się wyszukiwać powtórek ale myślę, że każdy już się z takim czymś spotkał

    woronov uważa, że to dobre!

    woronov
    woronov


    Liczba postów : 469
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Colchester

    Lakeville. Empty Re: Lakeville.

    Pisanie by woronov Czw Mar 14 2024, 20:17

    Jak gram LT (od góry), to prawie zawsze jadę tak szybko jak się da do kanionu (jak nazwałeś obszar w okolicy E2, F2). Jeżeli nie jestem jedynym LT, to na 100%. Jednocześnie próbuje namówić artę do celowania w K2. Jest duża szansa na wyspotowanie ustawiającej się tam arty.
    Taki szybki podjazd i spot czołgów przeciwnika na podjezdzie oraz ustawiających się TD i SPG prawie zawsze działa zatrzymaniem natarcia, co pozwala sojusznikom zająć lepsze pozycje. Jeżeli oczywiście postanowili tam pojechać. Niestety czasem okazuje się, że jesteś tam jedynym czołgiem Smile_unsure
    Po takim otwarciu najczęściej jadę na drugą stronę mapy.

    Z dołu raz tak spróbowałem i więcej nie chce. arta
    Paythos
    Paythos


    Liczba postów : 230
    Join date : 26/02/2024
    Age : 53
    Skąd : Pomorze

    Lakeville. Empty Re: Lakeville.

    Pisanie by Paythos Czw Mar 14 2024, 20:56

    B6/B5 dla tedeka z dobrym kamo... najlepiej wieżowym. Reszta to już RNG i MM Smile_coin
    Xard86
    Xard86


    Liczba postów : 151
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Ożarów Mazowiecki

    Lakeville. Empty Re: Lakeville.

    Pisanie by Xard86 Pią Mar 15 2024, 08:25

    Drużyna z północy jak dla mnie na tej mapie ma łatwiejszą grę w kanionie - łatwiej spotnąć czy wsadzić pestkę w tych co snajpią z daleka, łatwiej walczyć jak przeciwnik podjeżdża, a jak się przeleje to też jest więcej miejsc żeby się dalej bronić z użyciem terenu, a nie tylko klepać na DPM. No i jeszcze na C2 jest taka górka na którą czasem ciężko podjechać czymś wolnym, jest tam drzewko które sobie można powalić i tam często udaje się bezpiecznie stać czymś nawet takim jak FV4005 i jest piękne bicie na czołgi które bujają się przy kamieniu E1/E2.

    Z południa natomiast jest jedna niezła pozycja dla tedeków - na J7-J8 jest taki nasyp z którego można ładnie bić na środek, a jednocześnie można się tam ustawić tak że jest przestrzał na czołgi które próbują podjechać pod kościół. Podobnie dla LT południowa strona ma trochę więcej pozycji - może mniej agresywnych ale nadal skutecznych, sporo budynków ma różne krzaczki przy sobie. Północna strona tego nie ma, krzaki są ze dwa i oba oczywiste.

    woronov uważa, że to dobre!


    Sponsored content


    Lakeville. Empty Re: Lakeville.

    Pisanie by Sponsored content


      Obecny czas to Pon Maj 20 2024, 07:44