Wszystko o World Of Tanks

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Niezależne Forum World Of Tanks


4 posters

    VZ. 71 WOLF

    woronov
    woronov


    Liczba postów : 469
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Colchester

    VZ. 71 WOLF Empty VZ. 71 WOLF

    Pisanie by woronov Pią Maj 03 2024, 22:19

    VZ. 71 WOLF

    VZ. 71 WOLF Vz._71_EN_1-scaled


    Spoiler:


    Rozkoszniaczek
    Rozkoszniaczek


    Liczba postów : 155
    Join date : 14/02/2024
    Age : 30

    VZ. 71 WOLF Empty Re: VZ. 71 WOLF

    Pisanie by Rozkoszniaczek Sob Maj 04 2024, 16:19

    Działo 57 mm i 12 dmg. To jest absurd i totalny brak spójności względem innych konstrukcji w grze. Powinni albo zmniejszyć ilość nabojów w magazynku, albo zmniejszyć szybkostrzelność.

    W przypadkach takich karabinków wychodzą ograniczenia WoT względem WT.
    Xard86
    Xard86


    Liczba postów : 152
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Ożarów Mazowiecki

    VZ. 71 WOLF Empty Re: VZ. 71 WOLF

    Pisanie by Xard86 Sob Maj 04 2024, 17:34

    Rozkoszniaczek napisał:Działo 57 mm i 12 dmg. To jest absurd i totalny brak spójności względem innych konstrukcji w grze. Powinni albo zmniejszyć ilość nabojów w magazynku, albo zmniejszyć szybkostrzelność.

    Czemu? Bo z kalibru 57mm to historycznie czołgi strzelały po 85 dmg ?? Smile_trollface-3 Fakt, że pewnie lepiej by tu pasował kaliber 20mm, ale w grze arcade na prawdę nie robi to różnicy...

    Co do samej maszyny - jako całość wygląda na słabego LT, ale może nie najgorszy czołg do zabawy - wsadzenie z bliska takiego magazynka HE w FV4005 lub Grille raczej byłoby przyjemnym doświadczeniem Wink Kluczowe będą jeszcze rozrzuty po strzale, a problematyczne dla samego balansu rozgrywki mogą też być obrażenia do modułów - żeby nie było plagi podpałek i wysadzonych składów amunicyjnych po wejściu tych wynalazków.

    woronov uważa, że to dobre!

    TaihoSan
    TaihoSan


    Liczba postów : 122
    Join date : 10/02/2024

    VZ. 71 WOLF Empty Re: VZ. 71 WOLF

    Pisanie by TaihoSan Sob Maj 04 2024, 18:06

    @Rozkoszniaczek
    Porównaj to do modeli z konsol:

    Marder 1A1         20 mm Rheinmetall Mk. 20 Rh 202 STOCK Penetration - 175/35mm  Damage - 25/30HP  Hit points - 2200HP

    Begleitpanzer 57   57 mm Bofors L/70 Mk.I STOCK  Penetration - 245/270/75mm  Damage - 85/85/95HP Hit points - 2300HP

    M3A1 Bradley       25 mm M242 Bushmaster STOCK  Penetration - 220/65mm  Damage - 30/50HP Hit points - 2300HP

    Alvis Stormer 30   30 mm Mk44 Bushmaster II STOCK  Penetration - 223/60mm  Damage - 40/50HP  Hit points - 3000HP
    Rozkoszniaczek
    Rozkoszniaczek


    Liczba postów : 155
    Join date : 14/02/2024
    Age : 30

    VZ. 71 WOLF Empty Re: VZ. 71 WOLF

    Pisanie by Rozkoszniaczek Sob Maj 04 2024, 18:19

    Xard86 napisał:
    Czemu? Bo z kalibru 57mm to historycznie czołgi strzelały po 85 dmg ?? Smile_trollface-3 Fakt, że pewnie lepiej by tu pasował kaliber 20mm, ale w grze arcade na prawdę nie robi to różnicy...

    Argumentum ad absurdum. Uwielbiam.

    Po prostu chciałbym, żeby gra była spójna pod niektórymi względami. Skoro wiem, że jakiś czołg ma działo 122 mm, to wiem, że alfę na na poziomie 390-440 dmg. Jak ktoś ma działo 75 mm, to alfa będzie w granicach 110-140 dmg, a jak 57 mm to ok 85 dmg, a nie 12! Chodzi o to, żeby nie doszło do sytuacji, że będę musiał pamiętać jaką alfę ma każde działo w grze, bo komuś chciało się ją wprowadzać wg swojego widzimisię i nie wg jakiejś zasady.
    woronov
    woronov


    Liczba postów : 469
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Colchester

    VZ. 71 WOLF Empty Re: VZ. 71 WOLF

    Pisanie by woronov Sob Maj 04 2024, 18:23

    Byłoby fajnie gdyby gra kierowała się jakimś logicznym ciągiem ale już lata temu ktoś zdecydował o skręcie w inną stronę
    Xard86
    Xard86


    Liczba postów : 152
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Ożarów Mazowiecki

    VZ. 71 WOLF Empty Re: VZ. 71 WOLF

    Pisanie by Xard86 Pon Maj 06 2024, 10:01

    Rozkoszniaczek napisał:
    Argumentum ad absurdum. Uwielbiam.

    Po prostu chciałbym, żeby gra była spójna pod niektórymi względami. Skoro wiem, że jakiś czołg ma działo 122 mm, to wiem, że alfę na na poziomie 390-440 dmg. Jak ktoś ma działo 75 mm, to alfa będzie w granicach 110-140 dmg, a jak 57 mm to ok 85 dmg, a nie 12! Chodzi o to, żeby nie doszło do sytuacji, że będę musiał pamiętać jaką alfę ma każde działo w grze, bo komuś chciało się ją wprowadzać wg swojego widzimisię i nie wg jakiejś zasady.

    Ok - to Twój tok analizy w trakcie gry. Dla mnie natomiast kaliber działa u przeciwnika nie ma jakiegoś specjalnego znaczenia ( poza oczywistymi wyjątkami typu Strv gdzie zależy od tego czy pancerz mi zadziała czy nie ). Łatwiej mi spamiętać jaką krzywdę zrobi mi dany czołg i przy wszystkich innych ważnych informacjach ( alfa, pentracja, dpm ) kaliber działa jest czwartorzędną sprawą mającą znaczenie tylko na niektórych pojazdach. Tym bardziej przy takiej plujce - alfa, czy to 12, czy 85 z kalibru 57mm czy jakiegokolwiek innego nie ma znaczenia - liczy się ile dmg może zrobić Ci w ciągu tych kilku sekund ostrzału i tę informację trzeba będzie spamiętać.
    Rozkoszniaczek
    Rozkoszniaczek


    Liczba postów : 155
    Join date : 14/02/2024
    Age : 30

    VZ. 71 WOLF Empty Re: VZ. 71 WOLF

    Pisanie by Rozkoszniaczek Wto Maj 07 2024, 13:20

    Xard86 napisał:alfa, czy to 12, czy 85 z kalibru 57mm czy jakiegokolwiek innego nie ma znaczenia - liczy się ile dmg może zrobić Ci w ciągu tych kilku sekund ostrzału i tę informację trzeba będzie spamiętać.

    Przecież jedno i drugie jest powiązane. xD Ilość dmg w danym czasie w tym przypadku zależy od alfy i ilości pestek, które przebije pancerz. No i jak mówię, normalnie byłoby to ok. 85 dmg na pestkę więc by zrobić te 900 dmg na magazynek trzeba byłoby wsadzić relatywnie mało pestek. W przypadku 12 dmg na pestkę już tak kolorowo nie jest.
    Xard86
    Xard86


    Liczba postów : 152
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Ożarów Mazowiecki

    VZ. 71 WOLF Empty Re: VZ. 71 WOLF

    Pisanie by Xard86 Wto Maj 07 2024, 14:52

    [quote="Rozkoszniaczek"]
    Xard86 napisał:

    Przecież jedno i drugie jest powiązane. xD Ilość dmg w danym czasie w tym przypadku zależy od alfy i ilości pestek, które przebije pancerz.

    I gdzie w tym jest kaliber działa od którego się zaczęło? Serio zapamiętałbyś i analizował w grze że działo to 57mm czyli robi ok. 85 uszkodzeń, strzela co 0,3s ma 11 pocisków w magazynku czy szybko sprowadziłoby się to do końca równania - 900dmg w 3,5s? I wtedy jaka jest różnica czy te 900 wychodzi z 12 x 75 czy z jakiegokolwiek innego ustawienia.
    woronov
    woronov


    Liczba postów : 469
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Colchester

    VZ. 71 WOLF Empty Re: VZ. 71 WOLF

    Pisanie by woronov Wto Maj 07 2024, 20:20

    Z nowymi czołgami w drzewku ma pojawić się premka. Jeszcze nic o niej nie wiadomo.
    Wszystko na początku września.
    ...podobno  1124227969

    Kilka fotek Wolfa
    Kilka fotek:

    Sponsored content


    VZ. 71 WOLF Empty Re: VZ. 71 WOLF

    Pisanie by Sponsored content


      Obecny czas to Pon Maj 20 2024, 13:37