Zalety:
-Mobilność, choć czasem mu się ciężko rozbujać do tych 55 km/h ale nie ma tragedii.
-Czterech polskich żołdaków więc możemy szkolić załogę na resztę medów.
-Pena na lepszych pociskach, więc możemy grać komfortowo jak nasz wyrzuci dwa tiery wyżej.
Wady:
-Brak pancerza, nawet czwarte tiery nasz dziurawią ba wieża też go nie posiada.
-Kiepska celność, pociski na większe odległości lecą w kosmos.
-Słaby dpm więc każdy nasz porobi.
-Taka sobie depresja działa, w wielu przepadkach trzeba dalej wyjeżdżać.
-Słabe camo i zasięg spota, o ile na piąte tiery starczy to wyżej jest ciężko.
Wyposażenie na którym grałem: Fioletowa wenta, fioletowy dosyłacz, fioletowa optyka plus żarcie.
Powiem tak, czołg według mnie jest przyjemny. A jak grać? Nigdy nie wyjeżdżamy sami na wroga, no chyba że wiemy że damy mu radę. Spot tylko jak nasz wylosuje na topce.
-Mobilność, choć czasem mu się ciężko rozbujać do tych 55 km/h ale nie ma tragedii.
-Czterech polskich żołdaków więc możemy szkolić załogę na resztę medów.
-Pena na lepszych pociskach, więc możemy grać komfortowo jak nasz wyrzuci dwa tiery wyżej.
Wady:
-Brak pancerza, nawet czwarte tiery nasz dziurawią ba wieża też go nie posiada.
-Kiepska celność, pociski na większe odległości lecą w kosmos.
-Słaby dpm więc każdy nasz porobi.
-Taka sobie depresja działa, w wielu przepadkach trzeba dalej wyjeżdżać.
-Słabe camo i zasięg spota, o ile na piąte tiery starczy to wyżej jest ciężko.
Wyposażenie na którym grałem: Fioletowa wenta, fioletowy dosyłacz, fioletowa optyka plus żarcie.
Powiem tak, czołg według mnie jest przyjemny. A jak grać? Nigdy nie wyjeżdżamy sami na wroga, no chyba że wiemy że damy mu radę. Spot tylko jak nasz wylosuje na topce.