Wszystko o World Of Tanks

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Niezależne Forum World Of Tanks


+9
SirBushman
Jerzoo108
Elgie
czesio267
wojtek_pl1
Xard86
Rozkoszniaczek
woronov
TankerDomi
13 posters

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    TankerDomi
    TankerDomi


    Liczba postów : 111
    Join date : 16/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by TankerDomi Pon Lut 19 2024, 20:37

    SirBushman uważa, że to dobre!

    woronov
    woronov


    Liczba postów : 988
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Colchester

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by woronov Pon Lut 19 2024, 23:26

    Random events może być. Nawet mi się podoba ale ciągle nic o nowych mapach albo przerobionych wycofanych.
    Nerfy i buffy ale nie wiadomo jakie i co.
    Zabieram się od roku do S.Conquerora i być może trzeba będzie to odłożyć Mad
    Za to może wrócę do Focha Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! 1f60b
    Rozkoszniaczek
    Rozkoszniaczek


    Liczba postów : 235
    Join date : 14/02/2024
    Age : 30

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Rozkoszniaczek Wto Lut 20 2024, 00:40

    Trochę przeraża mnie kształt tych czeskich lightów. Mam nadzieję, że są historyczne, bo Czechosłowacja miała kupę historycznych projektów, które spokojnie wystarczyłyby na kilka linii.
    Xard86
    Xard86


    Liczba postów : 369
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Ożarów Mazowiecki

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Xard86 Wto Lut 20 2024, 08:55

    Te dynamiczne wydarzenia na mapie wyszły im nieźle - na początku wydawało mi się że zburzy to jakiś porządek gry ( jakby coś się zmieniało w polach na szachownicy w czasie partii ), ale ostatecznie efekt jest dobry - nic nie psuje, a urozmaica rozgrywkę. Więc jak dla mnie nowe mapy z tym są ok.

    Buffy i nerfy - trochę mało szczegółów ale tak ogólnie:
    S. Conq - nie wiem, może trochę przemodelować właz dowódcy żeby na płasko było tam miejsce do przebicia, ale przecież z golda można bić w jarzmo
    Minotauro - weakspoty powinny być większe reszta chyba może zostać
    Pzkpfw VII - nie grałem tym, rzadko spotykam, ciężko mi coś powiedzieć
    Foch B - coś w filmiku powiedzieli o tym że potencjał magazynka jest świetny, ale ciężko go wsadzić... nie wiem jak to ruszyć żeby nie zrobić czegoś przegiętego. Może wywalą 1 albo 2 pociski i skrócą czas przeładowania?

    Polskie TD w obecnej wersji raczej szału nie zrobią - maksymalną alfę będzie się wykorzystywało bardzo rzadko bo większość walk "na blisko" do momentu przełamania przeciwnika raczej toczy się na dystansie 100-200m, a nie 50m. Do tego kara za strzelanie z daleka, marna w sumie penetracja jak na te prędkości wylotowe.
    Czeskie LT - LT zawsze i chętnie, chociaż działka maszynowe to nie moja bajka - zobaczymy jak to będzie wyglądać.
    wojtek_pl1
    wojtek_pl1


    Liczba postów : 226
    Join date : 18/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by wojtek_pl1 Wto Lut 20 2024, 09:21

    Jak WG bierze się za 'balans' to wychodzą straszne rzeczy.
    Cikawe jak bardzo znerfią S. Conqa.
    czesio267
    czesio267


    Liczba postów : 174
    Join date : 13/02/2024
    Age : 28
    Skąd : Wiciejów

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by czesio267 Wto Lut 20 2024, 11:11

    Xard86 napisał:Te dynamiczne wydarzenia na mapie wyszły im nieźle - na początku wydawało mi się że zburzy to jakiś porządek gry ( jakby coś się zmieniało w polach na szachownicy w czasie partii ), ale ostatecznie efekt jest dobry - nic nie psuje, a urozmaica rozgrywkę. Więc jak dla mnie nowe mapy z tym są ok.

    Buffy i nerfy - trochę mało szczegółów ale tak ogólnie:
    S. Conq - nie wiem, może trochę przemodelować właz dowódcy żeby na płasko było tam miejsce do przebicia, ale przecież z golda można bić w jarzmo
    Minotauro - weakspoty powinny być większe reszta chyba może zostać
    Pzkpfw VII - nie grałem tym, rzadko spotykam, ciężko mi coś powiedzieć
    Foch B - coś w filmiku powiedzieli o tym że potencjał magazynka jest świetny, ale ciężko go wsadzić... nie wiem jak to ruszyć żeby nie zrobić czegoś przegiętego. Może wywalą 1 albo 2 pociski i skrócą czas przeładowania?

    Polskie TD w obecnej wersji raczej szału nie zrobią - maksymalną alfę będzie się wykorzystywało bardzo rzadko bo większość walk "na blisko" do momentu przełamania przeciwnika raczej toczy się na dystansie 100-200m, a nie 50m. Do tego kara za strzelanie z daleka, marna w sumie penetracja jak na te prędkości wylotowe.
    Czeskie LT - LT zawsze i chętnie, chociaż działka maszynowe to nie moja bajka - zobaczymy jak to będzie wyglądać.

    Pz ma problem taki że w tą "doniczkę" co siedzi na niej wieża ładnie wchodzi z gold ammo więc odpada kątowanie bokiem, a jak odpada kątowanie bokiem to i odpada gra innym stylu przez wieże z tyłu.
    Foch to jeden wielki wił spot, nawet bot wie gdzie strzelać a działo do celnych nie należy więc stanie z tyłu też odpada.
    avatar
    Elgie


    Liczba postów : 103
    Join date : 16/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Elgie Wto Lut 20 2024, 11:27

    W Fochu jeśli chodzi o strzelanie to ma strasznie małą penetrację (od VIII już jest to samo działo), coś w tym kierunku pewnie zrobią, bo aktualnie to 90% golda trzeba mieć. Na filmiku też się bardzo dużo ruszał do jadących pojazdów. Pewnie coś z szybkością obrotu poprawią. DPM ma dobry (o ile pestki przebijają) to chyba tutaj poprawy nie będzie.
    SQ też od dawna chciałem zrobić, ale jestem na VII i już do zmian się za to nie zabieram, szkoda czasu jak zepsują "za bardzo". Nie to, że chcę OP czołg tylko po prostu poszedł niżej w "TO DO".
    Pzkpfw VII robiłem ostatnio w wierzchołku, stoi w garażu. Fajnie, że coś poprawią, może warto było robić Very Happy
    Minotauro mi szkoda, mam IX i spodobała mi się ta linia, dobiję X, ale przed nerfem też nie kupuje, poczekam i zobaczę co się zmieni.

    Polskie czołgi faktycznie się wydają dziwne, ostatnio patrzę ile razy strzelam z 50m to nawet ciężkimi jest to ułamek sytuacji

    Wydarzenia losowe dla mnie bardzo na plus, zwykłych map nie znam to i z losowością nic mi się nie zmieni Very Happy
    Xard86
    Xard86


    Liczba postów : 369
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Ożarów Mazowiecki

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Xard86 Wto Lut 20 2024, 12:14

    czesio267 napisał:
    Pz ma problem taki że w tą "doniczkę" co siedzi na niej wieża ładnie wchodzi z gold ammo więc odpada kątowanie bokiem, a jak odpada kątowanie bokiem to i odpada gra innym stylu przez wieże z tyłu.
    Foch to jeden wielki wił spot, nawet bot wie gdzie strzelać a działo do celnych nie należy więc stanie z tyłu też odpada.

    Tylko że jak ten boczek mu poprawią to oprócz małych kawałków wieży w sidescrapie nie będzie żadnych punktów do przebicia.
    A w Focha jednak trochę trzeba przycelować ( albo walić z golda ), zresztą nie wiem czy warto by mu to poprawiać, cała gra tym powinna polegać na umiejętnym przyjęciu i oddaniu magazynka.
    @Elgie -faktycznie na filmiku się kręcił jakby mu mobilność i rozrzuty mieli zmieniać. Penetracje na podstawce mogliby mu poprawić to na pewno, na goldzie też, ale mnie zawsze najbardziej bolało to że sporadycznie można tym wystrzelić cały magazynek, notorycznie przeładowywałem po 3-4 nabojach i najbardziej chciałbym jakieś zmiany typu 4 pociski z wyższą alfą lub 5 ale szybsze przeładowanie całości itp.
    Jerzoo108
    Jerzoo108


    Liczba postów : 233
    Join date : 15/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Jerzoo108 Wto Lut 20 2024, 12:47

    Czeska Bezeta... Fejspalm pełną gębą. Niedługo rakietowe kołowce czy inne lajty... albo Bezeta z minigunem, bo wszak ile to roboty dla Igora, żeby połączyć nadchodzące czeskie automaty z Bezetą? Fraszka!

    Dynamicznie, to się tam w WG powinien ktoś w głowę puknąć. Najgłupsza rzecz jaką wymyślili, zaraz po Bezecie i Boracie... Na chusteczkę toto? Ciekawe czy w końcu zabiorą możliwość wyłączenia tego gówna?

    Czeskie tanki z minigunami... Ciekawe kiedy francuskie z laserami? Albo ruskie z minami? Ewentualnie Brytyjskie pływające arciny? Czemu nie? Twórcy tej gry dobrze wiedzieli, że pula maszyn jest skończona, więc idą w fantastykę. Zamiast zrobić to jak pokazywali w temacie o tankach Rozkoszniaczek et consortes... czyli historyczne maszyny i ich modyfikacje, choćby i polowe.
    Ale nie, musi być szybko i kolorowo bo to się sprzedaje...

    Książki z załogantów. Tymczasem wywaliłem w kosmos wszystkich, co mi zalegali po koszarach z wypożyczonych czołgów. Zrobiłem to po wprowadzeniu nowych koszar bo się burdel tam zrobił taki, że hej... Trzeba szybko uzupełnić stany... Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! 1f604

    Czyli teraz załoganci na innym czołgu nie będą mogli używać perków bez przeszkolenia na ten czołg. Ale za to będą zawsze na 100%... Nie rozumiem potrzeby istnienia takiej zmiany. Z resztą to ich grzebanie w załodze teraz zacznie się na serio... bo gracze nie będą mieli gdzie pokazać im faka - na Disco po prostu ustawią bota, który będzie kasował wszystkie głosy na NIE.

    Nerfy i bufy ani mnie grzeją ani ziębią, bo nie posiadam tych maszyn i nie zapowiada się, żebym szybko je miał. O ile w ogóle.

    Polskie Tedeki, z szotgunem... szkoda, że strzelają breneką a nie śrutem... Moim zdaniem przekombinowane.

    Więcej grzechów nie pamiętam. Najzabawniejszy moment, to przeświadczenie z jakim ta laska opowiadała o nadchodzących zmianach. Co najmniej jakby nam prezentowała Graala.
    Najgorszy - zapowiedź kolejnych dynamizmów... głupota taka, że głowa mała, ale 70% graczy popiera te zmiany i prosi o wincyj...
    SirBushman
    SirBushman
    Admin


    Liczba postów : 87
    Join date : 14/02/2024
    Skąd : ROTTN

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by SirBushman Wto Lut 20 2024, 13:01

    Od dwóch tygodni nie gram.
    Chyba mam przesyt pomysłów WG.

    wojtek_pl1 and Yagami_rdk uważają, że to dobre!

    avatar
    Elgie


    Liczba postów : 103
    Join date : 16/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Elgie Wto Lut 20 2024, 13:04

    Pływających art nie zrobią, bo jak się wtedy arciarze będą topić? Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! 1f605
    Jerzoo108
    Jerzoo108


    Liczba postów : 233
    Join date : 15/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Jerzoo108 Wto Lut 20 2024, 13:17

    Jakoś nie spędza mi snu z powiek niedola arciarzy.  Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! 1f608
    Rozkoszniaczek
    Rozkoszniaczek


    Liczba postów : 235
    Join date : 14/02/2024
    Age : 30

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Rozkoszniaczek Wto Lut 20 2024, 13:19

    Jerzoo108 napisał:Czeska Bezeta... Fejspalm pełną gębą. Niedługo rakietowe kołowce czy inne lajty... albo Bezeta z minigunem, bo wszak ile to roboty dla Igora, żeby połączyć nadchodzące czeskie automaty z Bezetą? Fraszka!

    Dynamicznie, to się tam w WG powinien ktoś w głowę puknąć. Najgłupsza rzecz jaką wymyślili, zaraz po Bezecie i Boracie... Na chusteczkę toto? Ciekawe czy w końcu zabiorą możliwość wyłączenia tego gówna?

    Czeskie tanki z minigunami... Ciekawe kiedy francuskie z laserami? Albo ruskie z minami? Ewentualnie Brytyjskie pływające arciny? Czemu nie? Twórcy tej gry dobrze wiedzieli, że pula maszyn jest skończona, więc idą w fantastykę. Zamiast zrobić to jak pokazywali w temacie o tankach Rozkoszniaczek et consortes... czyli historyczne maszyny i ich modyfikacje, choćby i polowe.
    Ale nie, musi być szybko i kolorowo bo to się sprzedaje...



    Dopóki dana maszyna jest historyczna to mi to nie przeszkadza, czy to rakietowy Czech, czy Chińczyk jest. Czekam na rakietowych rusków. Smile

    SirBushman uważa, że to dobre!

    Jerzoo108
    Jerzoo108


    Liczba postów : 233
    Join date : 15/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Jerzoo108 Wto Lut 20 2024, 14:07

    To, że były takie próby to ja wiem, tylko ile z tego przetrwało testy? Jakoś nie widzę w żadnej armii rakietowych czołgów...

    Problem w tym, że ta mechanika, na tak małych mapach jakie są w grze, to przegięcie.
    Bezeta jest w stanie zająć miejscówkę szybciej niż jakikolwiek czołg ciężki. Co tam ciężkie, konkuruje na tym polu raczej z medami...
    czesio267
    czesio267


    Liczba postów : 174
    Join date : 13/02/2024
    Age : 28
    Skąd : Wiciejów

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by czesio267 Wto Lut 20 2024, 15:15

    Xard86 napisał:
    czesio267 napisał:
    Pz ma problem taki że w tą "doniczkę" co siedzi na niej wieża ładnie wchodzi z gold ammo więc odpada kątowanie bokiem, a jak odpada kątowanie bokiem to i odpada gra innym stylu przez wieże z tyłu.
    Foch to jeden wielki wił spot, nawet bot wie gdzie strzelać a działo do celnych nie należy więc stanie z tyłu też odpada.

    Tylko że jak ten boczek mu poprawią to oprócz małych kawałków wieży w sidescrapie nie będzie żadnych punktów do przebicia.
    A w Focha jednak trochę trzeba przycelować ( albo walić z golda ), zresztą nie wiem czy warto by mu to poprawiać, cała gra tym powinna polegać na umiejętnym przyjęciu i oddaniu magazynka.
    @Elgie -faktycznie na filmiku się kręcił jakby mu mobilność i rozrzuty mieli zmieniać. Penetracje na podstawce mogliby mu poprawić to na pewno, na goldzie też, ale mnie zawsze najbardziej bolało to że sporadycznie można tym wystrzelić cały magazynek, notorycznie przeładowywałem po 3-4 nabojach i najbardziej chciałbym jakieś zmiany typu 4 pociski z wyższą alfą lub 5 ale szybsze przeładowanie całości itp.
    No jakoś ostatnio w fosza dziewiątego tieru nie miałem problemu tam trafić. I wg mnie fosz jest tedekiem do pchania a nie do kampienia ale przez właśnie te dwa łikspoty jest to ciężkie.
    Xard86
    Xard86


    Liczba postów : 369
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Ożarów Mazowiecki

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Xard86 Wto Lut 20 2024, 16:13

    [quote="czesio267"]
    Xard86 napisał:
    No jakoś ostatnio w fosza dziewiątego tieru nie miałem problemu tam trafić. I wg mnie fosz jest tedekiem do pchania a nie do kampienia ale przez właśnie te dwa łikspoty jest to ciężkie.
    b
    Jasne, ale jednak w te weakspoty trzeba chwilę przycelować, nie da rady w ten czołg strzelać na "pałę" po obrysie. Sam czołg ma problem bo to takie coś pomiędzy pchaniem, a kampą i często cholera wie gdzie tym zagrać - ciekaw jestem jaki pomysł będą mieli na zmiany.
    King__of__war
    King__of__war


    Liczba postów : 104
    Join date : 13/02/2024
    Skąd : Ziemia Lubuska

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by King__of__war Sro Lut 21 2024, 08:42

    A o nowych mapach ani słowa? To co były te misje zwiadowcze 2, 3 lata temu ?
    Jerzoo108
    Jerzoo108


    Liczba postów : 233
    Join date : 15/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Jerzoo108 Sro Lut 21 2024, 13:28

    Nie będzie tych map.
    Wczoraj gadaliśmy trochę z Apo na tym Disco, co MHB zapraszał.
    Mapy, które się graczom nie podobały nie trafią do gry. Przynajmniej nie w najbliższej przyszłości.

    Poza tym, WG się skupia teraz na "dynamiźmie" więc cholera wie czy będą nowe misje zwiadowcze.
    Pod rozwagę weźcie, żeby wziąć udział w misjach zwiadowczych i głosować na mapy, które nie są tunelami. Bo tylko takie trafiły do gry, bo grajkom się nie podobały mapy otwarte (sic!)...

    PS
    Na koniec zagadka: jakie dwie mapy gracze najczęściej wrzucają do wykluczeń?
    Spoiler:
    Wapniak57
    Wapniak57


    Liczba postów : 71
    Join date : 14/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Wapniak57 Sro Lut 21 2024, 13:35

    To o tych wykluczonych mapach to jest pewnie info z WG. Brakuje jeszcze informacji, że ulubioną mapą graczy jest Ensk.
    Jerzoo108
    Jerzoo108


    Liczba postów : 233
    Join date : 15/02/2024

    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Jerzoo108 Sro Lut 21 2024, 13:45

    A skąd niby miałoby być? facepalmic
    Poza tym zastanów się przez chwilę. Skoro w misjach zwiadowczych gracze wywalili w pizdu wszystkie otwarte mapki, to jakich mapek tacy gracze nie lubią? I jakie wciepią do wykluczonych?

    Nie wpadłem na to, żeby pytać o ulubione. Chciałem zrozumieć dlaczego WG wprowadza i promuje tunele.

    I skąd się wzięło słynne "70%". Smile_trollface-3

    Sponsored content


    Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko! Empty Re: Rzut oka na plany #4: Interaktywne otoczenie, nowe gałęzie technologiczne i nie tylko!

    Pisanie by Sponsored content


      Obecny czas to Czw Lis 07 2024, 06:28