TankerDomi napisał:
No cóż po podanych przykładach ustawionych perków w oczy rzucają się błędy ich doboru.
Med T-34-85 - brak naprawki na załogantach to proszenie się o szybki garaż. Dostajesz uszkodzona gąsiennicę, zużywasz zestaw, drugi strzał w gąski i witasz się z garażem
Moja propozycja zamiana kamo na naprawę, a jak bardzo chcesz mieć kamo to zastosowanie dyrektywy. Potem BIA jest ok.
Dalej
Dowódca - zwiad ok, koordynacja bez sensu, zamiast tego niebezpieczeństwo lepsze
Celowniczy - ok
Kierowca - zamiast hamowania sprzęgłem, gładka jazda, inżynier albo jazda terenowa
Radiooperator - ok
Ładowniczy - zamiast intuicji bezpieczne magazynowanie, tym bardziej że innej amunicji masz po 3 sztuki więc perk intuicja w twoim wydaniu jest bez sensu
TD
też brak naprawy, ale ok grasz pod camo
Do poprawy
Zamiana koordynacji na niebezpieczeństwo, przechwycenie sygnału na ramię w ramię
Zbrojmistrz nie wiem czy nie lepszy byłoby danie koncentracji
Inżynier może lepiej hamowanie sprzęgłem
Idealny ładunek dałbym później a wcześniej tuning amunicji
Generalnie te wszystkie filmiki o perkach traktowałbym jako wskazówkę, a konkretne perki wybieram pod swoją grę.
Otóż to, pod swoją grę a nie przypominam sobie abym zginął bom stracił gąsienice i zostałem wydojony, ani razu. Gram defensywnie, nie dążę do walki na blisko, chyba że mapa nie pozwala, oby to wówczas nie było z MM+2. O ile bitwa jest wygrana to często kończę z małymi obrażeniami, dążę też do maksymalnego kamuflażu i zasięgu widzenia, w trzeciej kolejności skuteczności ognia, zatem bardziej koordynacja niż niebezpieczeństwo.
Screeny z piątku/soboty są już nieco nieaktualne, przeziębiony jestem no to nie gram ale bawię się załogami.
M18 Hellcat, obecnie moja najlepsza załoga TD, wcześniej była to załoga artylerii M12, ale nie mam już tyle cierpliwości do kaprysów artylerii:
Dow. jak wyżej, prędzej wyspotuję niż oberwę.
Cel. koncentracja, podstawą stacjonarne strzelanie, na Strv S1 włączało mi się chyba za każdym razem. Następnie w zależności czy jest wieża, strzał z biodra lub zbrojmistrz.
Kier. jazda terenowa, inżynier + turbo i Hellcat ma niemal 15 km/h do tyłu. Hamowanie sprzęgłem później.
Radio. jednak szybsza żarówka.
Ład. tak, tuning amunicji, penetracji nigdy za wiele i następnie bezpieczne magazynowanie, uszkodzenia amunicji bywają częściej niż straty od gąsek, a jeśli chodzi o gąski to bardziej boli że pocisk 130mm potrafi nawet nie spowodować zatrzymania się czołgu.
T-34-85
Bardzo podobnie ale z innymi priorytetami, kamuflaż i maksymalizacja zasięgu widzenia, zbrojmistrz jako że zdarzają się strzelania bardziej dynamiczne i strzał z biodra.