Pełna treść na stronie https://worldoftanks.eu/pl/news/general-news/tour-of-duty-revamped/
+6
MaciekRS1
rogaty
wojtek_pl1
woronov
Xard86
TankerDomi
10 posters
Zmieniony "Okres służby" czyli zdobądź Carro 45t
TankerDomi- Liczba postów : 119
Join date : 16/02/2024
First topic message reminder :
Pełna treść na stronie https://worldoftanks.eu/pl/news/general-news/tour-of-duty-revamped/
Pełna treść na stronie https://worldoftanks.eu/pl/news/general-news/tour-of-duty-revamped/
woronov- Liczba postów : 1051
Join date : 15/02/2024
Skąd : Colchester
Ja się zgadzam, że gra w klanie, zespołowo, a nie tylko randomy, powinna być promowana i dodatkowo premiowana. Zmiana wymusi kumulację aktywnych graczy w aktywnych klanach. Może to rozrusza "grę klanową" i znowu będzie ciekawie
Można też było obciąć kostki ale jednak nie w takim stopniu jak WG zrobiło teraz. O "ręcznym" odbieraniu nawet już mi się nie chce mowić.
Pewnie był sposób żeby nie było tak radykalnie.
Rzeczywiście teraz zalożyć klan i ekspić kostki na budowę twierdzy wygląda na zadanie bardzo trudne do wykonania. Był problem z handlem klanami, to co będzie teraz. Ceny w górę
Myślę, że będą zmiany w tym systemie. Pewnie trochę będzie trzeba na to poczekać ale wydaję sie, że to nieuniknione.
Można też było obciąć kostki ale jednak nie w takim stopniu jak WG zrobiło teraz. O "ręcznym" odbieraniu nawet już mi się nie chce mowić.
Pewnie był sposób żeby nie było tak radykalnie.
Rzeczywiście teraz zalożyć klan i ekspić kostki na budowę twierdzy wygląda na zadanie bardzo trudne do wykonania. Był problem z handlem klanami, to co będzie teraz. Ceny w górę
Myślę, że będą zmiany w tym systemie. Pewnie trochę będzie trzeba na to poczekać ale wydaję sie, że to nieuniknione.
rogaty- Liczba postów : 176
Join date : 25/02/2024
I dobrze.MaciekRS1 napisał:Efektem działania będzie zmniejszenie liczby klanów i zmniejszenie ilości ludzi grających w klanach..
Co z tego, że było dużo klanów skoro w większość nie pełniło swojej funkcji.
Zmieni się ilość na jakość.
woronov- Liczba postów : 1051
Join date : 15/02/2024
Skąd : Colchester
Nie jestem pewien. Kiedyś też były klany typowo nastawione na CW (bo nic innego nie było ), wymagające stałej obecności i gry. W tym samym czasie istniało mnóstwo klanów "for fun" i jakoś się to kręciło. Fakt, że rezerwy z twierdzy, w formie w jakiej wyglądały ostatnio, spowodowały rozrost klanów istniejących tylko dla tych rezerw właśnie i dodatkowo dobiły klany nastawione na grę w inne tryby niż random i te inne tryby przy okazji również.
Mimo wszystko można było to zrobić lepiej.
Mimo wszystko można było to zrobić lepiej.
Xard86- Liczba postów : 394
Join date : 15/02/2024
Skąd : Ożarów Mazowiecki
rogaty napisał:
Nowe klany startują z trudniejszej pozycji.
Nie z trudniejszej pozycji, tylko takie faktycznie nowe klany nie są w stanie rozbudować twierdzy - tam chyba nic się nie zmieniło i nadal potrzebne są miliony "skrzynek". Tego nie da się zrobić bez sporej grupy takich graczy którzy już teraz grają klanowo i będą gotowi parę miesięcy poświęcić na grę bez rezerw. Same klany takie jak mój zyskają też na wartości - mamy rozbudowaną twierdzę i zamiast budować wszystko od nowa klan mógłby zmienić właścicieli....
rogaty napisał:
Pytanie czy to źle czy dobrze? Niewątpliwie WG utrudniło grę ale moim zdaniem zlikwidowano coś co z gra klanową nie miało nic wspólnego.
Odwiedziłem przynajmniej 3-4 klany zanim trafiłem do takiego, w którym faktycznie gra się klanowo. Klany z prawie setką graczy!
W poprzednich gracze czerpali korzyści grajac de fakto randomowo. Żadnych plutonów, żadnych twierdz. Gracze dostawali coś za nic - czy na tym ma polegać gra?
Z mojej perspektywy gracza który korzystał z tych rezerw sporadycznie grając klanowo nie podzielam "zawiści" że ktoś coś dostał za darmo, gra w klanie pod randomy i nie powinien mieć takich bonusów. Ale rozumiem perspektywę WG dla którego to są wymierne pieniądze i tak jak mam wrażenie że prawidłowo zidentyfikowali problem, to terapia jaką zaproponowali to jakby grypę zwalczać chemioterapią. Już nie pamiętam ale wcześniej przy aktywnej samotnej grze wpadało ze 30K skrzynek na okres służby? Dziś w 30 dni można zdobyć 750, chyba że tak jak ja zapomina się je odebrać... Do tej pory przy sporym klanie szybciej zdobywało się surowce niż produkowały się rezerwy i z perspektywy WG była to strata, ale można było to zrobić tak żeby samotny gracz mógł zebrać zasobów na tą 1 czy jedną z kawałkiem rezerwę w miesiącu żeby podtrzymać sens funkcjonowania większej ilości klanów. Jak gracze będą w klanie zawsze jest szansa na to że zagrają klanowo....
I jeszcze dwa aspekty tych zmian które trochę martwią. Pierwsza rzecz to taka bardzo niewymierna że kolejny raz uderzają w małe społeczności - tak jak wcześniej zamknęli forum bo parę tysięcy osób nie ma znaczenia, tak teraz dezintegrują te grupki graczy zrzeszonych w klanach. Klan nie musi grać klanowo żeby być aktywnym miejscem i czasem może być powodem dla którego ktoś odpali grę. Kolejny raz WG dzisiaj oszczędzi czy zarobi parę groszy więcej, a w perspektywie roku czy pół straci kolejne parę tysięcy graczy... A druga myśl - ogólnie jestem przekonany że WG ma klany w dupie i wprowadzone zmiany mają wyłącznie charakter finansowy, dlatego myślę że możemy w najbliższym czasie oczekiwać wysypu rezerw 100% w różnych lootboxach i innych płatnych opcjach. Brak klanowych rezerw mocno uatrakcyjni takie bonusy.
woronov and wojtek_pl1 uważają, że to dobre!
MaciekRS1- Liczba postów : 86
Join date : 16/02/2024
Może tak myślą ale patrząc po sobie to to nie wypali.Xard86 napisał:A druga myśl - ogólnie jestem przekonany że WG ma klany w dupie i wprowadzone zmiany mają wyłącznie charakter finansowy, dlatego myślę że możemy w najbliższym czasie oczekiwać wysypu rezerw 100% w różnych lootboxach i innych płatnych opcjach. Brak klanowych rezerw mocno uatrakcyjni takie bonusy.rogaty napisał:
Nowe klany startują z trudniejszej pozycji.
Jak nie będę miał rezerwy i motywacji aby odpalić WoTa to go nie odpalę a po kartę kredytową aby kupowac rezerwy na pewno nie sięgnę.
rogaty- Liczba postów : 176
Join date : 25/02/2024
Nie postrzegam zmian z perspektywy zarobków czy "zawiści". Bardzo mi pasowało, że można było tanim kosztem ekspić czołgi.Xard86 napisał:..
Ale patrząc obiektywnie, nie był to dobry pomysł.
Dużo rezerw, sprawiało, że poczatkujący gracze szybciej zdobywali nowe czołgi i pieli się po drabince do X.
To powodowało, że gracz miał kilka X zanim nauczył się nimi grać.
A później narzekanie, że pomidory graja X.
Bardzo lubię różne bonusy które ułatwiają mi grę ale trzeba mieć świadomość, że to działa też w przypadku innych graczy.
Szybsze zarobki w grze to także szybki awans na wyższe tiery. A ktoś kto kupił wysokie tiary na pewno będzie nimi grał.
Moim zdaniem, łatwy sposób pozyskiwania kostek był tak samo potrzebny jak wysyp planów za które można badać czołgi nie grając wcale niższymi tierami..
woronov uważa, że to dobre!
woronov- Liczba postów : 1051
Join date : 15/02/2024
Skąd : Colchester
Clan rewards auto claim mod:
https://wot-alternatywa.forumpolish.com/t555-clan-rewards-auto-claim#3427
https://wot-alternatywa.forumpolish.com/t555-clan-rewards-auto-claim#3427
woronov- Liczba postów : 1051
Join date : 15/02/2024
Skąd : Colchester
rogaty- Liczba postów : 176
Join date : 25/02/2024
Czy po zrobienu misji i odebraniu Caro, mozna dokonczyc misje ktore ominelismy?
A jak zrobimy wszytkie misje to czy nadal mozna zdobywac kostki dla klanu?
A jak zrobimy wszytkie misje to czy nadal mozna zdobywac kostki dla klanu?
King__of__war- Liczba postów : 116
Join date : 13/02/2024
Skąd : Ziemia Lubuska
rogaty napisał:Czy po zrobienu misji i odebraniu Caro, mozna dokonczyc misje ktore ominelismy?
A jak zrobimy wszytkie misje to czy nadal mozna zdobywac kostki dla klanu?
2x tak
woronov and rogaty uważają, że to dobre!
wojtek_pl1- Liczba postów : 259
Join date : 18/02/2024
Zbieram punkty na trzeci przystanek w drodze do Carro. Jeszcze 5 lat i może się uda.
Aeternus55, TaihoSan and Xard86 uważają, że to dobre!
rogaty- Liczba postów : 176
Join date : 25/02/2024
od dawna mam Carro - pytanie co dalej?
WG. ma spore problemy z takim ustawianiem misji aby po zdobyciu nagrody głównej dalej opłacało się grać.
Podobnie jest w przepustce bitewnej gdzie np. w przedmiotach za punkty nie da się zdobyc kolejnych zalogantów.
Trochę to nieprzemyślane. Gracze zbierają punkty w tej samej przepustce ale jedni maja dostęp do nowych załogantów a inni nie.
Taka kara za aktywność.
No ale skoro nerfi się czołgi za popularnośc, to dlaczego się dziwić, że aktywni nie korzystają w pełni z przepustki czy okresu służby..
WG. ma spore problemy z takim ustawianiem misji aby po zdobyciu nagrody głównej dalej opłacało się grać.
Podobnie jest w przepustce bitewnej gdzie np. w przedmiotach za punkty nie da się zdobyc kolejnych zalogantów.
Trochę to nieprzemyślane. Gracze zbierają punkty w tej samej przepustce ale jedni maja dostęp do nowych załogantów a inni nie.
Taka kara za aktywność.
No ale skoro nerfi się czołgi za popularnośc, to dlaczego się dziwić, że aktywni nie korzystają w pełni z przepustki czy okresu służby..
rogaty- Liczba postów : 176
Join date : 25/02/2024
Już ponad 3000pkt.
Nie mam pojęcia w jakim celu się zbierają ale pocieszam się, że WG też nie wie
Nie mam pojęcia w jakim celu się zbierają ale pocieszam się, że WG też nie wie
MaciekRS1- Liczba postów : 86
Join date : 16/02/2024
Ja na spokojnie po 25 pkt dziennie (jak gram) czyli średnio 100 pkt tygodniowo, za dwa latka Carro będzie
wojtek_pl1 and rogaty uważają, że to dobre!
wojtek_pl1- Liczba postów : 259
Join date : 18/02/2024
Taa... Za półtora roku wszystkie try-hardy będą już miały czołg i będą naciskać na WG aby dali coś nowego i WG zrobi reset.MaciekRS1 napisał:Ja na spokojnie po 25 pkt dziennie (jak gram) czyli średnio 100 pkt tygodniowo, za dwa latka Carro będzie
Akurat 50 punktów przed zdobyciem czołgu przez ciebie (albo mnie).
woronov and MaciekRS1 uważają, że to dobre!