Wszystko o World Of Tanks

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Niezależne Forum World Of Tanks


+13
Wapniak57
TankerDomi
ScyzorMan
rogaty
Elgie
czesio267
Aeternus55
MaciekRS1
TaihoSan
kosur_kosur
Xard86
wojtek_pl1
woronov
17 posters

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    woronov
    woronov


    Liczba postów : 1051
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Colchester

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by woronov Czw Paź 10 2024, 20:54

    First topic message reminder :

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Bg-last-stand-mode.79a4c3



    Początek: 17 października 2024 o 04:00 CEST / Koniec: 2 listopada 2024 o 01:00 CET (UTC+1)

    https://worldoftanks.eu/pl/halloween-2024/


    rogaty
    rogaty


    Liczba postów : 176
    Join date : 25/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by rogaty Pon Paź 21 2024, 15:50

    Czytam te wpisy i się zastanawiam jak WG może graczom dogodzić?
    Tryb w którego nie da się skończyć grając rozsądna ilość czasu -źle.
    Tryb który trawa 2 tygodnie a gracze go kończą w 3 dni - też nie dobrze.
    I te ciągłe narzekanie na randomowych graczy..
    Przecież Babilon da się  skończyć grając w plutonach. Czy to wina WG, że ktoś nie potrafi skompletować 5 graczy z którymi da się grać bez narzekania?
    Może warto sobie zadać pytanie dlaczego nie masz nawet 5 znajomych którzy chcą z Toba grać?
    jesteś tak zajebisty, że nie ma 5 takich którzy byliby godni z Toba zagrać?
    .. może problem nie jest w znajomych ale w Tobie?

    TankerDomi uważa, że to dobre!

    MaciekRS1 and kosur_kosur mówią spadówa!

    RavR
    RavR


    Liczba postów : 98
    Join date : 18/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by RavR Pon Paź 21 2024, 16:56

    Jakich znajomych. Moi odeszli lata temu od tej gry. Nikt już nie  chce grać w tę toksyczną grę. A nikogo o grę w plutoinie nie będę się prosił z obcych ludzi.
    Ja odszedłem jako pierwszy na 3 lata, później drugi raz przerwa na osiem miesięcy i nie wiem po kiego grzyba wcześniej a później od tego roku wracałem. Jest to jakiegoś rodzaju uzależnienie chyba, ale teraz bardziej ta gra mnie irytuje niż daje satysfakcji.
    Jedynie chyba to ubieranie choinki na święta sprawia mi jeszcze dużą frajdę. Gra na randomach jedynie mnie męczy. Ok mogę sobie popykać jeszcze w te różne wydarzenia "Natarcie" czy "Waffentragera" też jeszcze może gram dla zdobywania za free tych różnych i tak "g" wartych premek za obligacje, stanowi to jakieś wyzwanie, bo gra sama w sobie mnie męczy. Co ma mi się podobać? kolejne i coraz to kolejne psucie wszystkiego po kolei? Mapy zamiast na plus  na minus, przebudowa powoduje, że niektóre czołgi stają się zupełnie niegrywalne np. TD. Wszystko sprowadza się do nawalanki z bliska i coraz szybszych bitew, nawet wprowadzenie tych nowych polskich TD o tym świadczy (duży dmg tylko z bliskiej odległości i mocniejszy pancerz)  O Borrasque czy BZ i innych przegiętych czołgach nie chce mi się nawet wspominać, przez takie nie gram właśnie na ósemkach a moje stare złomy tak średnio do gry się teraz nadają. Lubiłem grać ligtami ale taki Borrasque potrafi zrobić miazgę z lighta momentalnie. Co do graczy to widać, że zostali tylko najwytrwalsi, zanim zlikwidowali forum można było zobaczyć ile popularnych osób  (dobrych graczy) się z tej gry wycofało. Ale, może i racja zamiast narzekać może i powinno się zamknąć japę i odejść w ciszy. Narzekanie jak widać i tak od dawna "G" dawało a WG prawdopodobnie właśnie dlatego usunęło forum, żeby ludzie nie wylewali swoich żali, a nie, że mało osób korzystało, że utrzymanie kosztuje itd.
    Dodam na końcu jeszcze tylko, że kiedyś (do 2017 roku) naprawdę gra sprawiała mi przyjemność. Nie byłem jakimś dobrym graczem, ale chciało mi się naprawdę grać, gra mimo, że lata mijały cały czas mnie wciągała a bitwy bawiły, potrafiłem czerpać ogromną przyjemność z tego jak potrafiłem bawić się przeciwnikiem. Po powrocie tego już nie było, kiedyś brałem wszystko na miękko a później zacząłem się naprawdę stresować, sam stawałem się coraz bardziej toksyczny, wdawałem się w pyskówki i dostawałem bana za banem na czat. Może już za stary jestem na to. Gra teraz wydaje się o wiele bardziej spłycona i wygląda na to, że WG robiło co mogło, żeby jak najbardziej różnymi metodami zatrzeć przepaść pomiędzy lepszymi a słabszymi graczami.
    Tylko tyle miałem do powiedzenia, a może aż tyle...

    TaihoSan, woronov, akarw123, Yagami_rdk and kosur_kosur uważają, że to dobre!

    rogaty
    rogaty


    Liczba postów : 176
    Join date : 25/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by rogaty Pon Paź 21 2024, 21:19

    RavR napisał:.. Ale, może i racja zamiast narzekać może i powinno się zamknąć japę i odejść w ciszy. ..
    Tyle i aż tyle
    woronov
    woronov


    Liczba postów : 1051
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Colchester

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by woronov Pon Paź 21 2024, 21:21

    Co za nooby Smile_trollface-3

    Xard86
    Xard86


    Liczba postów : 394
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Ożarów Mazowiecki

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by Xard86 Wto Paź 22 2024, 09:08

    Wczoraj udało mi się zaliczyć Ostatni Bastion na koncie syna - na tym XM66F z randomową drużyną, żadnego plutonu i wcale nie taki OP skład na pierwszy rzut oka, bo był tylko jeden Grom, do tego Nomad, Kpz07RH i coś jeszcze typu T-32. Nic nie wskazywało żeby nam się udało bo już w 3 fazie zginąłem, w 4 też i jeszcze jeden gracz. Ale dzięki temu rozjechaliśmy się na 5 fazę ( już wcześniej miałem wrażenie że kurczowe bronienie balkoniku na C3 się chyba nie sprawdza w ostatnim natarciu ) - przeciwnik wtedy nie uderza tak masowo na raz i jakoś sprawniej idzie obijanie od boków. Po wyeliminowaniu trapera z drugiego rzutu było jasne że wygramy i poszło. Ostatecznie znowu wszyscy zrobili mniej więcej po równo dmg także ważniejsze jest to żeby nie było słabych ogniw w drużynie, niż to żeby był ktoś wyjątkowo mocny.

    Z całego eventu bez żadnych organizowanych plutonów udało się zrobić wszystko oprócz pokonania bossa na koszmarnym. Do zebrania zostało mi 368 kluczy - nie wiem czy będę jeszcze próbował zaliczyć bossa czy po prostu dofarmię to na łatwym / średnim.

    rogaty uważa, że to dobre!

    TankerDomi
    TankerDomi


    Liczba postów : 119
    Join date : 16/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by TankerDomi Wto Paź 22 2024, 10:29

    rogaty napisał:Czytam te wpisy i się zastanawiam jak WG może graczom dogodzić?
    Tryb w którego nie da się skończyć grając rozsądna ilość czasu -źle.
    Tryb który trawa 2 tygodnie a gracze go kończą w 3 dni - też nie dobrze.
    I te ciągłe narzekanie na randomowych graczy..
    Przecież Babilon da się  skończyć grając w plutonach. Czy to wina WG, że ktoś nie potrafi skompletować 5 graczy z którymi da się grać bez narzekania?
    Może warto sobie zadać pytanie dlaczego nie masz nawet 5 znajomych którzy chcą z Toba grać?
    jesteś tak zajebisty, że nie ma 5 takich którzy byliby godni z Toba zagrać?
    .. może problem nie jest w znajomych ale w Tobie?

    Mnie tylko wkurza zmiana pogarszająca ilość zdobywanych "szewronów" przez WG wprowadzona podczas już trwającego eventu. Jeśli ta zmiana byłaby na plus to ok. A co do plutonów to ja polecam discord "Forumgowe plutony" gdzie chętnych do tego trybu łatwo znaleźć

    Xard86 napisał:Wczoraj udało mi się zaliczyć Ostatni Bastion na koncie syna - na tym XM66F z randomową drużyną, żadnego plutonu i wcale nie taki OP skład na pierwszy rzut oka, bo był tylko jeden Grom, do tego Nomad, Kpz07RH i coś jeszcze typu T-32. Nic nie wskazywało żeby nam się udało bo już w 3 fazie zginąłem, w 4 też i jeszcze jeden gracz. Ale dzięki temu rozjechaliśmy się na 5 fazę ( już wcześniej miałem wrażenie że kurczowe bronienie balkoniku na C3 się chyba nie sprawdza w ostatnim natarciu ) - przeciwnik wtedy nie uderza tak masowo na raz i jakoś sprawniej idzie obijanie od boków. Po wyeliminowaniu trapera z drugiego rzutu było jasne że wygramy i poszło. Ostatecznie znowu wszyscy zrobili mniej więcej po równo dmg także ważniejsze jest to żeby nie było słabych ogniw w drużynie, niż to żeby był ktoś wyjątkowo mocny.

    Z całego eventu bez żadnych organizowanych plutonów udało się zrobić wszystko oprócz pokonania bossa na koszmarnym. Do zebrania zostało mi 368 kluczy - nie wiem czy będę jeszcze próbował zaliczyć bossa czy po prostu dofarmię to na łatwym / średnim.

    Wczoraj w oczekiwaniu na miejsce w plutonie zagrałem randomowo ostatni bastion, który wygraliśmy w zestawie Grom, Ferdynand, T 32, T-44 oraz Charioter, robotę zrobił gość w Ferdynandzie. A potem tłukłem już bitwy w plutonie, w którym śrubowane były najlepsze czasy, obecnie spokojnie mieszczę się w 5% z czasem 9:05.
    I żeby robić najszybsze czasy trzeba grać agresywnie, a nie bronić półki. Oczywiście mieliśmy bitwę gdzie poniosła nas fantazja i wywaliliśmy się na 3 etapie. Jednak zabawa była przednia. A zestaw był 2 x Grom, XM66F, AT-15, WZ chiński premium tedek.

    Xard86, woronov and rogaty uważają, że to dobre!

    rogaty
    rogaty


    Liczba postów : 176
    Join date : 25/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by rogaty Wto Paź 22 2024, 11:09

    I ja wczoraj skończyłem event.
    W większości grałem z randomami.
    Ukończyłem wszystko w tym Ostatni Bastion 2x.
    Ostatni raz zagrałem Nergalem Wink  i o dziwo też z sukcesem.
    Podsumowując, grając z randomami najłatwiej chyba ukończyć event na najprostszym.
    Punktów może mniej ale masz wiekszy wpływ na wygraną przez co statystycznie zdobywa się wiecej punktów na grę.
    Punkty w innych trybach to loteria uzależniona od tego kto trafi do druzyny.
    Ten tryb jest fajnym urozmaiceniem ale jednak szybko się nudzi.
    Nagroda?
    Dla mnie nie istotna. Mam tyle czołgów, że i tak nie znajduję czasu aby każdym zagrać.

    Co bym zmienił?
    po zdobyciu nagrody głównej powinny być dodatkowe nagrody.
    W tej chwili, mimo, że event trwa nie ma powodu aby dalej go grać.
    Trochę to słabe

    Xard86, woronov, Elgie, MaciekRS1 and RavR uważają, że to dobre!

    rogaty
    rogaty


    Liczba postów : 176
    Join date : 25/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by rogaty Wto Paź 22 2024, 11:16

    TankerDomi napisał:..
    Mnie tylko wkurza zmiana pogarszająca ilość zdobywanych "szewronów" przez WG wprowadzona podczas już trwającego eventu. Jeśli ta zmiana byłaby na plus to ok. A co do plutonów to ja polecam discord "Forumgowe plutony" gdzie chętnych do tego trybu łatwo znaleźć
    ..
    racja ale z drugiej strony i tak gracze za szybko kończyli wydarzenie wiec nie ma co narzekać.
    Mnie bardziej wkurza kiedy WG nerfi czołgi które gracze już posiadają. Które zdobywali bo zauważyli w nich potencjał a po zmianach zalety dla których poświecili swój czas -zniknęły.
    A jeszcze "śmieszniej" jest kiedy nerfia czołgi bo są "zbyt popularne" - to dopiero jest kur..two

    Aeternus55 uważa, że to dobre!

    Xard86
    Xard86


    Liczba postów : 394
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Ożarów Mazowiecki

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by Xard86 Wto Paź 22 2024, 11:52

    rogaty napisał:
    racja ale z drugiej strony i tak gracze za szybko kończyli wydarzenie wiec nie ma co narzekać.
    Mnie bardziej wkurza kiedy WG nerfi czołgi które gracze już posiadają. Które zdobywali bo zauważyli w nich potencjał a po zmianach zalety dla których poświecili swój czas  -zniknęły.
    A jeszcze "śmieszniej" jest kiedy nerfia czołgi bo są "zbyt popularne"  - to dopiero jest kur..two

    Co do zmiany punktacji to nie powinni tak robić - mają tylu pracowników i żadnemu nie udało się odpalić kalkulatora przed startem eventu żeby sprawdzić ile może zająć zdobycie czołgu i czy jest to czas który im pasuje? A jeszcze zrobienie tego po cichu to już w ogóle jest "wg style".

    Odnośnie zmian w czołgach to ja mam mieszane uczucia - niby poświęciłem czas żeby zdobyć Obj279e, np. AMX'a 54 też zrobiłem jak był najlepszy, a po chwili ( wyjątkowo szybkiej jak na WG ) już taki nie był... ale dla ogólnego wrażenia z rozgrywki te zmiany były pozytywne. Jest jeden przypadek Progetto 65 którego nerf za popularność był absurdem bo nie był to jakiś wybitny pojazd, a do tego jego popularność sami napędzili promocją w Battle Passie i jednoczesnym "wierzchołkiem drzewa". Ale pozostałe korekty były raczej sensowne...

    RavR and rogaty uważają, że to dobre!

    TaihoSan
    TaihoSan


    Liczba postów : 332
    Join date : 10/02/2024
    Skąd : Powiat tarnowski - Polski Biegun Ciepła

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by TaihoSan Wto Paź 22 2024, 12:03

    rogaty napisał:
    TankerDomi napisał:..
    Mnie tylko wkurza zmiana pogarszająca ilość zdobywanych "szewronów" przez WG wprowadzona podczas już trwającego eventu. Jeśli ta zmiana byłaby na plus to ok. A co do plutonów to ja polecam discord "Forumgowe plutony" gdzie chętnych do tego trybu łatwo znaleźć
    ..
    racja ale z drugiej strony i tak gracze za szybko kończyli wydarzenie wiec nie ma co narzekać.
    Mnie bardziej wkurza kiedy WG nerfi czołgi które gracze już posiadają. Które zdobywali bo zauważyli w nich potencjał a po zmianach zalety dla których poświecili swój czas  -zniknęły.
    A jeszcze "śmieszniej" jest kiedy nerfia czołgi bo są "zbyt popularne"  - to dopiero jest kur..two

    Takie eventy mają ściągać nowych klientów do gry, dlatego jest on rozłożony na 15 dni.
    RavR
    RavR


    Liczba postów : 98
    Join date : 18/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by RavR Wto Paź 22 2024, 12:14

    Xard86 napisał:Wczoraj udało mi się zaliczyć Ostatni Bastion na koncie syna - na tym XM66F z randomową drużyną, żadnego plutonu i wcale nie taki OP skład na pierwszy rzut oka, bo był tylko jeden Grom, do tego Nomad, Kpz07RH i coś jeszcze typu T-32. Nic nie wskazywało żeby nam się udało bo już w 3 fazie zginąłem, w 4 też i jeszcze jeden gracz. Ale dzięki temu rozjechaliśmy się na 5 fazę ( już wcześniej miałem wrażenie że kurczowe bronienie balkoniku na C3 się chyba nie sprawdza w ostatnim natarciu ) - przeciwnik wtedy nie uderza tak masowo na raz i jakoś sprawniej idzie obijanie od boków. Po wyeliminowaniu trapera z drugiego rzutu było jasne że wygramy i poszło. Ostatecznie znowu wszyscy zrobili mniej więcej po równo dmg także ważniejsze jest to żeby nie było słabych ogniw w drużynie, niż to żeby był ktoś wyjątkowo mocny.

    Z całego eventu bez żadnych organizowanych plutonów udało się zrobić wszystko oprócz pokonania bossa na koszmarnym. Do zebrania zostało mi 368 kluczy - nie wiem czy będę jeszcze próbował zaliczyć bossa czy po prostu dofarmię to na łatwym / średnim.

    Wczoraj chyba znowu jakoś łatwiej było. Wziąłem na pierwszą bitwę Nergala, nic nie zrobiłem i wygrana.
    Widocznie Nergal ma chody u przeciwników i nie chcą strzelać do swojego Very Happy
    A tak serio to nie bierzcie tego do tego trybu jakby komuś do głowy przyszło jeszcze grać w ten tryb po zdobyciu czołgu. On ma dosyć duże problemy z penetracją, szczególnie w tej ostatnie fazie.

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 XGW9KNP


    Xard86 napisał:
    Co do zmiany punktacji to nie powinni tak robić - mają tylu pracowników i żadnemu nie udało się odpalić kalkulatora przed startem eventu żeby sprawdzić ile może zająć zdobycie czołgu i czy jest to czas który im pasuje? A jeszcze zrobienie tego po cichu to już w ogóle jest "wg style".

    Oczywiście, że tak, tam nie pracuje jeden "Zenek" na pół etatu tylko masa ludzi. Naprawdę słabo to wygląda jak coś dają i nagle ni stąd ni z owąd zmieniają warunki bo zorientowali się, że graczom za dobrze idzie. Naprawdę słabo coś takiego wizerunkowo wygląda.
    Było taki powiedzenie za dzieciaka "Kto daje i zabiera ten się..." Wink

    Xard86 uważa, że to dobre!

    RavR
    RavR


    Liczba postów : 98
    Join date : 18/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by RavR Wto Paź 22 2024, 12:20

    TaihoSan napisał:

    Takie eventy mają ściągać nowych klientów do gry, dlatego jest on rozłożony na 15 dni.
    Na pewno nowy gracz byłby zadowolony, że nie może przejść ani razu żadnego trybu Smile
    Dla nowego gracza to podejrzewam, że nawet te 15 dni to będzie mało.
    Zobacz, że są nawet doświadczeni gracze, którzy ani razu nie zaliczyli trybu "Ostatni Bastion"


    rogaty napisał:
    Co bym zmienił?
    po zdobyciu nagrody głównej powinny być dodatkowe nagrody.
    W tej chwili, mimo, że event trwa nie ma powodu aby dalej go grać.
    Trochę to słabe

    Zgadza się
    Wczoraj wpadło mi dodatkowo trochę kluczyków, a nie ma co z nimi zrobić.
    avatar
    Elgie


    Liczba postów : 110
    Join date : 16/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by Elgie Wto Paź 22 2024, 12:26

    rogaty napisał:
    Co bym zmienił?
    po zdobyciu nagrody głównej powinny być dodatkowe nagrody.
    W tej chwili, mimo, że event trwa nie ma powodu aby dalej go grać.
    Trochę to słabe

    RavR napisał:
    Zgadza się
    Wczoraj wpadło mi dodatkowo trochę kluczyków, a nie ma co z nimi zrobić.  

    Dokładnie tak, jakiś dodatkowy sklepi za klucze, z chęcią bym to pograł, żeby jakieś style 3D dokupić brakujące Smile-playing

    RavR uważa, że to dobre!

    rogaty
    rogaty


    Liczba postów : 176
    Join date : 25/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by rogaty Wto Paź 22 2024, 12:30

    RavR napisał:.. Naprawdę słabo coś takiego wizerunkowo wygląda.
    Było taki powiedzenie za dzieciaka "Kto daje i zabiera ten się..." Wink
    Ale oni niczego nie zabierają. Zmieniają zasady w trakcie gry co tak na prawde nie ma znaczenia w sytuacji gdy rywalizujesz z botami a nie z ludzmi.
    .. ale wizerunkowo słabo, bo świadczy to o nich, że robią coś na odwal a potem fastrygują na kliencie.
    RavR
    RavR


    Liczba postów : 98
    Join date : 18/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by RavR Wto Paź 22 2024, 12:34

    rogaty napisał:
    RavR napisał:.. Naprawdę słabo coś takiego wizerunkowo wygląda.
    Było taki powiedzenie za dzieciaka "Kto daje i zabiera ten się..." Wink
    Ale oni niczego nie zabierają. Zmieniają zasady w trakcie gry co tak na prawde nie ma znaczenia w sytuacji gdy rywalizujesz z botami a nie z ludzmi.
    .. ale wizerunkowo słabo, bo świadczy to o nich, że robią coś na odwal a potem fastrygują na kliencie.
    Jak nie zabierają?
    Zabierają Twój cenny czas, który poświęcisz na zdobycie kluczyków Wink
    Tak czy inaczej takie zachowanie jest nieprofesjonalne.


    Elgie napisał:

    RavR napisał:
    Zgadza się
    Wczoraj wpadło mi dodatkowo trochę kluczyków, a nie ma co z nimi zrobić.

    Dokładnie tak, jakiś dodatkowy sklepi za klucze, z chęcią bym to pograł, żeby jakieś style 3D dokupić brakujące Smile-playing

    Jest w grze ten sklep "za żetony WoT z dreszczykiem"
    Zrobili by jakiś konwerter tych kluczy na żetony, żeby ludzie mogli sobie zdobyć np. dodatkowo te style 3D, które tam są, czy inne rzeczy
    i już by zachęciło to wielu graczy żeby grać dalej w trybie "Projekt Babilon" nawet po zdobyciu Nergala.
    Ale jak zwykle nikt nie pomyślał.
    TaihoSan
    TaihoSan


    Liczba postów : 332
    Join date : 10/02/2024
    Skąd : Powiat tarnowski - Polski Biegun Ciepła

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by TaihoSan Wto Paź 22 2024, 13:12

    RavR napisał:
    TaihoSan napisał:

    Takie eventy mają ściągać nowych klientów do gry, dlatego jest on rozłożony na 15 dni.
    Na pewno nowy gracz byłby zadowolony, że nie może przejść ani razu żadnego trybu Smile
    Dla nowego gracza to podejrzewam, że nawet te 15 dni to będzie mało.
    Zobacz, że są nawet doświadczeni gracze, którzy ani razu nie zaliczyli trybu "Ostatni Bastion"


    rogaty napisał:
    Co bym zmienił?
    po zdobyciu nagrody głównej powinny być dodatkowe nagrody.
    W tej chwili, mimo, że event trwa nie ma powodu aby dalej go grać.
    Trochę to słabe

    Zgadza się
    Wczoraj wpadło mi dodatkowo trochę kluczyków, a nie ma co z nimi zrobić.  


    Nowy gracz nie musi samodzielnie go ukończyć, wystarczy że dokupi brakujące szpule w sklepie premium.

    rogaty uważa, że to dobre!

    rogaty
    rogaty


    Liczba postów : 176
    Join date : 25/02/2024

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by rogaty Wto Paź 22 2024, 13:32

    RavR napisał:
    Jak nie zabierają?
    Zabierają Twój cenny czas, który poświęcisz na zdobycie kluczyków Wink
    Tak czy inaczej takie zachowanie jest nieprofesjonalne.
    ..
    Nie zabierają bo to Twoja decyzja, że grasz.
    Podnoszą poziom trudności.
    Fakt, ktoś kto ma mało czasu może skalkulować, że warto zaczynać event, bo szybko mu zejdzie a w trakcie się okazuje, że potrwa to dłużej i rezygnuje.
    Ktoś taki faktycznie zmarnował swój czas.
    Ale bądźmy szczerzy - są tacy którzy po zmianie zasad zrezygnowali z dalszej gry w evencie?
    Co do reszty się zgadzam - nieprofesjonalne.
    woronov
    woronov


    Liczba postów : 1051
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Colchester

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by woronov Sro Paź 23 2024, 02:03

    Poszedłem za radą i pofarmiłem klucze na niskim poziomie.
    Szybko, łatwo i przyjemnie.

    Jedyny problem jest taki, że każda bitwa to jest pogoń za obrażeniami. Kto pierwszy, kto szybciej. Istny dziki zachód 4274788354

    Xard86 and RavR uważają, że to dobre!

    TaihoSan
    TaihoSan


    Liczba postów : 332
    Join date : 10/02/2024
    Skąd : Powiat tarnowski - Polski Biegun Ciepła

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by TaihoSan Sro Paź 23 2024, 07:44

    woronov napisał:Poszedłem za radą i pofarmiłem klucze na niskim poziomie.
    Szybko, łatwo i przyjemnie.

    Jedyny problem jest taki, że każda bitwa to jest pogoń za obrażeniami. Kto pierwszy, kto szybciej. Istny dziki zachód 4274788354

    Wczoraj na łatwym trafiliśmy na idiotę o nicku "polishpolish" który jeździł po całej mapie i musiał zabijać wszystkich wrogów, przywoływany do teleportu podjechał ale nie chciał wjechać. Wszyscy oprócz niego wyszli z gry.

    woronov uważa, że to dobre!

    Xard86
    Xard86


    Liczba postów : 394
    Join date : 15/02/2024
    Skąd : Ożarów Mazowiecki

    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by Xard86 Sro Paź 23 2024, 08:16

    woronov napisał:Poszedłem za radą i pofarmiłem klucze na niskim poziomie.
    Szybko, łatwo i przyjemnie.

    Jedyny problem jest taki, że każda bitwa to jest pogoń za obrażeniami. Kto pierwszy, kto szybciej. Istny dziki zachód 4274788354

    To fakt Wink Trzeba wpadać jak dzik w żołędzie bo z pierwszych faz boty znikają w mgnieniu oka. Do takiego farmienia dobrze zmienić sobie skille - szybkie przeładowanie, pocisk obszarowy i osobista naprawka lub nawet jeszcze lepszy "wampir" dają sporą przewagę.

    EDIT: Jednak na walkę z bossem warto mieć jedną naprawkę, z "wampirem" wczoraj raz ledwo co wyrobiłem żeby pokonać bossa nawet na łatwym Wink

    woronov uważa, że to dobre!


    Sponsored content


    HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON - Page 4 Empty Re: HALLOWEEN 2024: PROJEKT BABILON

    Pisanie by Sponsored content


      Obecny czas to Czw Lis 21 2024, 10:33